Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~x3katharsis | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany26.07.2009 @13:45:45 ostatnio na stronie12.07.2013 @19:26:12



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty7 komentarze145 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~napalony666    23.06.2010 @19:50:06
dzieki, dzieki
_______
Stay heavy !
~zielonaznaturyy    23.06.2010 @18:28:10
również zapraszam do mojej galerii. ; p
~zielonaznaturyy    23.06.2010 @18:22:19
dziękuję.
świetne masz zdjęciaa. :P
~psychicalgrandmother    21.06.2010 @20:41:00
Dobra galeria
Dzięki za ocenę, mam nadzieję że się podoba to zdjęcie co komentowałaś :D
_______
~freshflesh    20.06.2010 @18:27:41
dziękuję za komentarz.
taki widok mam jakieś 50 metrów od domu
~jwar    05.12.2009 @13:13:15
dziękuję
~zielonaznatury    01.12.2009 @21:28:36
spasiba :D
~NocnyArmagedon    01.12.2009 @19:45:41
A no długi.
Robiąc zachód w całości przez przypadek to uchwyciałm
_______
Bo natura jest najwybitniejszym malarzem...
~chroil87    22.11.2009 @20:01:44
Poluje teraz na coś jeszcze lepszego. Nie umiem chodzić z Aparatem i szukać natchnienia więc czekam aż samo przyjdzie a juk już przyjdzie to wyciągam telefon z kieszeni i cykam
~chroil87    22.11.2009 @19:52:52
dzięki za ocenę a Telefon ma 5mpix
~Plokami    21.09.2009 @12:11:35
Też mam nędzną cyfrówkę, więc witam w klubie Jednakże nawet nędzna cyfrówka ma manuala na którym można pokombinować i wykombinować różne ciekawe rzeczy. Zresztą posiadany aparat nie ma nic do rzeczy do fajne zdjęcie można zrobić pudełkiem od zapałek
_______
Ułebał mu jeb.

~Plokami    17.09.2009 @10:41:46
To dlaczego, skoro chciałaś przeswietlenia, nie postarałaś się zrobić ich od razu? Ostrość na bliskim obiekcie, więc specjalnie dużej przysłony nie trzeba... generalnie nic trudnego
_______
Ułebał mu jeb.

~doopa69    17.09.2009 @09:26:23
no raczej ;p
~malamiixd    16.09.2009 @17:57:11
dwie moje prace zostały z takich powodów ukryte a jedna usunięta... dodano jeszcze nieciekawy kadr ;]
_______
czy reflektujesz śmiech?
czy ciśnienie już wrze?
~Plokami    16.09.2009 @16:18:59
No właśnie. Wcześniej pewnie było zwykłym pstrykiem. Nie chcę, żebyś myslała, że jestem całkiem przeciwna obróbce, bo taką postawę też uważam za swego rodzaju ograniczenie, ale uważam, że nie powinna ona robić zdjęcia, a poprawiać je.
_______
Ułebał mu jeb.

~malamiixd    16.09.2009 @16:11:45
Tobie też usunęli zdjęcia za słabość techniczną ?
_______
czy reflektujesz śmiech?
czy ciśnienie już wrze?
~zielonaznatury    14.09.2009 @19:20:17
nie no az taka beszczelna nie jestem hehehe za dwa piwa i mily wiczor na karaoke hehehe
~zielonaznatury    14.09.2009 @19:18:56
no na bialej kartce jak go rysowalam mial podloze i cien i nawef fiolke narysowalam heheh ale potem go wycielam i z cieniem wygladal do dupy wiec jest tak... cala seria na zakladkach w segregatorze beda nastepne
~zielonaznatury    14.09.2009 @19:08:42
no wiadomo ... ale takie trzeba sobie kupic i za nie zaplacic heheheh
a ja biore to co ssyla mi los
~Maaarek    12.09.2009 @17:19:12
napisałaś że ciekawy a nie że się podoba :P
_______
Lustrzanka - Bogaty dzieciak ma i nie potrafi wykorzystać , biedny pasjonat flaki wypruwa żeby na nią zarobić
~Maaarek    12.09.2009 @16:59:48
cieszę się że się podoba ...chyba
_______
Lustrzanka - Bogaty dzieciak ma i nie potrafi wykorzystać , biedny pasjonat flaki wypruwa żeby na nią zarobić
~LaColie    23.08.2009 @02:44:43
no co TY nie powiesz?
_______
habula habula !
~karoladyzia    22.08.2009 @22:41:55
no ok jeżeli tak miało być, pisałam co myślę
~CiepleZludzenia    04.08.2009 @18:06:08
moja także jest niebieska :D
_______
"wielka wiara tłumi lęk... "
~zmarca    02.08.2009 @15:58:05
co mi spamujesz ! haha
;**
_______
http://www.digart.pl/grupy/13359/Smiech_to_zdrowie_!_/ lubisz sie śmiać? dołącz do grupy : )
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt